Krf 2017 - povzetek

Grčija, Krf...otok, ki sem se ga nekako izogibal, saj mi ni bil dovolj "poseben", se je izkazal kot prijetno presenečenje. Za takšno obliko dopusta, kot smo zastavili tokrat, je povsem simpatična destinacija. Grki so prijazni, cene so normalne, ne pretirane, hrana dobra, vse je enostavno. Se pa vseeno čuti ogromno vpliva Italije, saj je poleg klasične grške hrane, povsod zraven pizza, testenine, kar me v bistvu ne čudi, me pa tudi ne prepriča. Kreta je kar se tega tiče mnogo bolj "grška". 


Krf je izredno zelen otok, plaže so pretežno samo turistične in takšnih biserov, kot so na Kreti in na ostalih otokih v Grčiji tukaj ne najdeš veliko. Mali otok je, stacionirani smo bili nekje na sredini, da smo za sever ali jug otoka imeli največ uro vožnje v eno smer. Predelali smo praktično vse, Sidari s plažo Canal d'amour, Kavos, Kassiopi so mesteca vredni omembe, tudi mesto Krf je lepo, slikovito, vendar je na primer Chania na Kreti meni osebno ljubša, če primerjamo znotraj Grčije.


Povzetek je, da je bill fino, Grčija na splošno postaja vedno bolj ugodna destinacija in to je odlično. Eupharisto Corfu, v Grčiji pa še imamo mnogo drugih otokov, ki še čakajo, da jih raziščemo.